24 april 2016

Uiltjes aan de haak

Vandaag alweer een idee uitgewerkt dat al langer in m'n hoofd zat, nl. een kasthanger met gehaakte uiltjes. Van stof maak ik ze regelmatig, maar nu wilde ik 'm toch ook eens gaan haken. En hoe mooi dat het weer dan ook meespeelt, want het was nou niet echt weer om naar buiten te gaan. Tijd én gelegenheid dus om nu eindelijk de uiltjes kasthanger te gaan maken.


Ik heb besloten om er eerst een voor jongens te gaan maken. Dus werden de kleuren blauw, grijs en wit. Het patroon is een variant op een bestaand patroon dat ik ietwat heb aangepast. De hanger wilde ik afwerken met kralen. Houten en gehaakte kralen.


En toen was het nog een kwestie van aan elkaar rijgen.
 
 
 
 
 
En zo ontstond op een herfstachtige middag in april mijn eerste gehaakte uiltjes kasthanger.
 
 
En wie weet komt 'ie misschien ook nog eens in een meisjesuitvoering!
 
Ingrid

 
 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...