9 juni 2017

Aangekleed

Nee-zeggen is iets wat ik eigenlijk niet zo heel erg goed kan. Soms is dat lastig, maar soms is dat ook mooi. Je staat dan open voor dingen die weer tot iets moois kunnen leiden. Ik noem ze dan ook liever 'uitdagingen'. Inmiddels ben ik al heel wat uitdagingen aangegaan. En met plezier, want mijn assortiment breidde zich op deze manier steeds meer uit met mooie artikelen.

Kort geleden kwam dan de vraag of ik ook hoezen voor aankleedkussens kan maken. Uh....?! Geen idee, maar ik ga eens kijken. De reden dat ik deze (nog) niet in mijn assortiment heb, is omdat ik weet dat er al héél veel bedrijfjes zijn die ze maken en verkopen. Omdat deze klant ook een schommelstoelkussen bij mij bestelde en hierbij passend hoezen wilde hebben, leek het mij een goede gelegenheid er eens mee aan de slag te gaan. En ja.... dan borrelen de ideeën bij mij op en die heb ik dan gelijk ook maar uitgewerkt.


Ik begon met een hoes in roze en lichtgrijs. Een kleurcombinatie die ik zelf erg mooi vind. En ja, een hartje hoort toch ook altijd wel bij meisjes.


En voor jongens dan toch wel traditioneel blauw. Donkerblauw, dat dan wel. Lekker stoer en door het lichtgrijs wordt het ook niet te donker.

 
En wat een hartje voor meisjes is, vind ik dat een ster voor jongens is.
 
 
Uiteraard zijn er nog heel veel meer combinaties mogelijk, maar dat laat ik aan mijn klantjes over, want zoals bij al mijn artikelen geldt: de klant bepaalt. En dat is nog steeds hét allerleukste van mijn werk.

Ingrid

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...