21 juni 2017

Koetje Boe!

Kort geleden maakte ik op verzoek van een klant een slinger met wilde dieren. In lekker stoere kleuren mét dito dieren. En ja, dan komt bij mij spontaan het idee op om hier een variant voor meisjes op te maken. In lieve kleurtjes met lieve diertjes. Boerderijdieren dus.

 
Zachtroze, lichtgrijs en wit vind ik een heerlijk combinatie voor (kleine) meisjes. En ze pasten nu zelf ook heel erg mooi bij de kleuren die ik voor de dieren wilde gebruiken.
 
 
Behalve een koetje haakte ik ook nog een vlinder, een konijntje, een varkentje en een schaapje.
 

 
Zelf ben ik niet zo goed in het maken van patroontjes, maar gelukkig zijn er meer dan genoeg te vinden op internet en in boekjes. Met hier en daar wat aanpassingen in kleur en/of vorm geef ik er dan een eigen draai aan.
 
 
Net als bij de wilde dieren slinger heb ik ook hier gekozen om aan de uiteinden strikjes te maken. Zo kun je de slinger makkelijk ergens omheen strikken (de klant wilde toen de slinger óm de spijlen van een ledikantje vastmaken) en anders creëer je er zelf een lus mee waarmee je 'm aan een spijker of haakje kunt ophangen. 
 
En zo heb je dan lieve beesten zonder bende....!!
 

Ingrid



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...