2 juni 2017

Nieuw in de shop

Een deel van het assortiment in mijn webwinkel is ontstaan doordat klanten zo 'brutaal' waren naar bepaalde artikelen te vragen die ze niet op mijn site konden vinden. Nou, dan zijn ze bij mij (meestal dan!!) wel aan het juiste adres, want ik ga graag uitdagingen aan. En zo kwam vorige week een bestelling binnen voor een schommelstoelkussen met kort erna de vraag of het ook mogelijk was om hierbij passend hoezen voor aankleedkussens te maken. En natuurlijk is dat mogelijk.

 
Bepaalde achternamen lenen zich ook nog eens voor leuke details in de babykamer. Zo maakte ik kort geleden een slinger met een vos omdat dat de achternaam van de baby zou worden. Nu dus een bok voor een baby die dan deze achternaam gaat krijgen. Voor de hand liggend natuurlijk om dan om een bokje in de babykamer terug te laten komen.
 
 
Eén hoes dus, net als op het lendenkussen van de schommelstoelkussens, met een bok. Een tweede hoes dan met labels én een middenstrook met badstof.
 
 
En de derde hoes in drie kleuren: oud groen, lichtgrijs en donker oud groen.
 
 
Terwijl ik met deze hoezen bezig was, kwam er gelijk al een tweede verzoek hiervoor binnen. Ik denk dus dat hiermee een nieuw item in de webshop is 'geboren'.
 
Ingrid

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...