21 juni 2017

Vang de droom

Ze zijn weer helemaal hip: dromenvangers en mandala's. Twee verschillende namen voor iets wat in de kern hetzelfde is, dus heb ik van een gehaakte mandala een dromenvanger gemaakt. Leuk voor meisjes, maar dit keer misschien zelfs ook voor hun mama's?!

 
Ik ben van nature geen spiritueel mens, dus heb ik helemaal niets met een begrip als 'dromenvanger' en haar eventuele betekenis, maar als decoratie kan ik 'm zeker wel waarderen. Temeer omdat je ook hiermee weer eindeloos kan variëren met kleuren en motiefjes.
 
 
Trouwe volgers van mijn blog weten inmiddels wel dat ik niet van al teveel tierelantijntjes houd, daarom dan ook dat ik deze dromenvanger ietwat 'sober' heb gehouden door maar een kleur garen te gebruiken. Hierbij passend dan houten kralen; in verschillende tinten zodat het geheel niet te saai wordt.
 
 
Dat je (bijna) alles kunt haken, daar ben ik inmiddels wel achter, dus heb ik zelfs de 'veertjes' gehaakt.  Het voordeel hiervan is, dat je exact dezelfde kleur hebt als de mandala.
 
De dromenvanger zal via mijn webshop te koop zijn en mochten klanten 'm in een andere kleur (of kleuren) willen, dan ga ik die uitdaging zeker aan.
 
Ingrid

2 opmerkingen:

  1. Heel knap, zo'n 'sobere' dromenvanger! Het hoeft niet altijd bomvol versieringen te hangen. Deze past makkelijker in verschillende interieurstijlen, dus ideaal.
    Fijn weekend, Sigrid

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Precies, Sigrid, dat vind ik nou ook, dat iets niet altijd bomvol hoeft te hangen. Minder is soms ook echt meer.

      Groetjes,
      Ingrid

      Verwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...